14 Ocak 2017 Cumartesi

Etkileyici ilginç sözler





MedyaTV ekibi olarak sizlere geniş kapsamlı ilginç atasözleri ilginç sözler  ve ilginç deyimler arşivi hazırlamak istedik. Komik atasözleri okumak istediğinizde, komik deyimler aradığınızda birbirinden ilginç ve esprili sözler bulmak istediğinizde bakacağınız kapsamlı bir sayfa ilginç sözler sayfası.

Etkileyici ilginç sözler

  • Kıskanmak her aşkın hamurunda var.
  • Unut dediler unuttum seni değil sevgilim, unut diyenleri…
  • Kolay kolay sevmezdim, Gülüşüne denk geldim…
  • Eğer kıskanmak bir meslek olsaydı ben şu an dünyanın en zengin adamıydım.
  • Aşk bekleyebilmektir; Yusufun kuyuyu, Yakup’un Yusufu beklemesi gibi.
  • Zaman herkes için işler, ama kiminin içine işler.
  • Biri eğer gözlerini senden kaçırıyorsa; emin ol ki o gözlerde sana ait bir şeyler vardır.
  • Aslında her insan bir romandır ve biraz kahramandır. Gün gelir anlar ki, harcadığı tek şey hayalleri değil, zamandır…
  • Giden bir gün geri dönmek ister. Bırak dönsün ne kaybettiğini görsün…
  • Hep güçlü olmak zorunda kalmamız ne yorucu bu hayatta.
  • Kimse beni sevmiyor’ diye bağırdım! Annem; ‘Ben daha ölmedim’ dedi! – Cemal Süreya
Amerikadan ilginç atasözleri …
Altın ateşleimtihan edilirken, kadın altınla edilir, erkek kadınla imtihan edilir.
Birleşmek bir başlangıçtır, fakat birliği sürdürmek gelişmedir; birlikte çalışmak başarıdır.
Cesur adamın bakışı, korkağı kılıcından daha çok düşman titretir.
Zorluk seni zorlayıncaya kadar, sen zorluğu zorla.

Daha fazla içerik için:


http://www.medyatv.org/ilginc-sozler-atasozleri/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder